Wednesday, June 15, 2011

Home » » Keranamu Blackforest Cheese Cake..ouh

Keranamu Blackforest Cheese Cake..ouh

ok,1st of 0l..
ini cerita 2 malam lepas, dan bersambungan hikayatnya sampai malam semalam dan mungkin akan berterusan sampai malam ini (202% kemungkinan ini akan terjadi lagi)..
Kenapakah??
ahah! ini hanyalah kerana aku telah mengalami sindrom mengidam terlampau!
oh, memang sangat melampau ok!
ada ke sampai termimpi-mimpi dan sampai termenanges dalam mimpi tu..
bangun pagi tu bantal dah lencun dgn air mata air..
huh! gilak betol..hahaha
actually kan..
tetengah malam 2 malam yg lepas, tetiba lidah+mulut+tekak+esofagus aku terasa-rasa sangat nak makan Blackforest Cheese Cake yang sangat sedap itu..
perghh! meleleh time tu jugak kot.
time tengah malam tu jugakla dia buat hal kan..
x nyempat2 tunggu pagi-pagi esok.
bikin aku kacau je.
ok,memang konpem la kan xdpt makan kek tu malam tu jugak.
da tu,aku pun tido la. kot-kot la rasa mengidam tu hilang ditelan mimpi.
tapi malangnya tidak! dia ikut folo jugak aku dgn menceroboh masuk dalam mimpi! (kuang aja betol! haha)
sampai menanges kot sebab x dapat makan kek tu malam tu!
ngalahkan orang pregnant! cait!
...dan rasa itu berterusan sampai malam semalam..dan kemungkinannya memang akan kacau mimpi aku lagi malam ni..sebabnya, aku xdapat nak kuar pegi beli cake tu lg...
keh3..


**Buat mu RASA yang x mengenal masa:
~sabau ye sayang..nanti esok la kite pegi makan Blackforest Cheese Cake tu ek..
ada orang nak belanja kita..
wehuu sangat tidak sabar!! oh, ok sabau sabau :p


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Hati Bertapak:

Post a Comment

++FiSya's Fish++