Tuesday, September 18, 2012

Home » » I'm Back! As a Blogger. Hee

I'm Back! As a Blogger. Hee

Phewww....
LAMA. Lama betol x hapdet blog kesayangan ni. Seriusly sangat lama. 
Sampai aku dah x ingat username+password. Gigih aku godek2 untuk bukak balik td. 
Almost 1 year and 3 months aku mengabaikan sayang aku ni. Sebab ape? Sebab status hidup aku yang huru-hara selama ni. Tahun 2012 ni adalah tahun yang amat dahsyat bg aku. Banyak kejadian yang menimpa such as kesakitan, kematian, kehilangan, kesedihan, kecelakaan, and many more yg semuanya adalah -ve things. So aku dah malas nak ingat balik. And everyday i've learned so many things and as a result, i've been more matured (kot) utk menghadapi masa2 akan datang (hopefully)..
what a very long journey. I dont know how i'm going through all those difficult and hard times, but I know He is always beside me all the times, to guide me. As long as we put our believe on Him (Allah SWT), InsyaAllah.. Allah doesn't give you problems without it's solutions... :)  




Apabila berlaku sesuatu yang tidak diduga, tidak disangka, tidak dipinta… jangan kecewa, marah apalagi mencela. Tetapi tanyakanlah diri, apakah maksud baik Allah di sebalik semua itu. Allah tidak akan menzalimi kita. Ujian itu penting, teta
pi bagaimana kita menghadapinya jauh lebih penting.

Ujian itulah jalan untuk kita mengenal Allah. Allah ‘memperkenalkan’ Dirinya di sebalik semua ujianNya. Pada ujian sakit, Allah kenalkan Dirinya yang Maha Penyembuh. Pada ujian miskin, Allah perkenalkan diriNya yang Maha Kaya... bersangka baiklah kepada Allah.. ^^

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Hati Bertapak:

Post a Comment

++FiSya's Fish++